מיתוג האריזה הוא כלי לשיווק המוצר. עיצוב אריזות באופן המקדם את מכירת המוצר הנארז מכיל ידע רב בתקשורת שיווקית ועיצוב גרפי ואלה מיושמים בעיצוב האריזה ועיצוב נקודת המכירה…
איך מסייע עיצוב אריזה להגדיל מכירות ולמה הוא חשוב ממש כמו המוצר?
מרבית החלטות הקנייה שלנו מתקבלות מול המדף. במדף אנו פוגשים את האריזה, סוכן המכירות החשאי של המוצר. התקשורת הראשונה שהמותג שלך יוצר. הצרכנים רואים את האריזה ומגיבים אליה ברגע. אם הצרכן מרגיש שהמוצר מתאים לו, הוא יושיט את היד ויכניס אותו לעגלה. השקעה בעיצוב אריזה נהדר תמשוך צרכנים. עיצוב אריזה מפתה יוביל לעלייה במכירות ויתרום לביסוס המותג שלך. כדי לעשות זאת, האריזה צריכה לתקשר את המותג שלך ולספק את המידע המתאים לצרכנים שלך לפני הרכישה. אז איך עושים את זה?…
10 טיפים לעיצוב אריזה מנצחת עיצוב אריזת מוצר
נסו לבחון מדף אקראי בסופרמרקט ולעיין בקבוצת מוצרים מסויימת. הביטו בעיצוב האריזות ושאלו את עצמכם שתי שאלות פשוטות: בשביל מה המוצר הזה? מיהו המותג שמאחוריו? תתפלאו כמה קשה למצוא תשובות לשתי השאלות המהותיות האלה תוך
פחות מ-4 שניות, שזה הזמן המרבי שהצרכן יקדיש לכל מוצר מסוים במדף…
ספר מותג – מה זה ולמה זה חשוב
נסו לבחון מדף אקראי בסופרמרקט ולעיין בקבוצת מוצרים מסויימת. הביטו בעיצוב האריזות ושאלו את עצמכם שתי שאלות פשוטות: בשביל מה המוצר הזה? מיהו המותג שמאחוריו? תתפלאו כמה קשה למצוא תשובות לשתי השאלות המהותיות האלה תוך
פחות מ-4 שניות, שזה הזמן המרבי שהצרכן יקדיש לכל מוצר מסוים במדף…