ברוכים הבאים לסטודיו אורית חן צדוק

אנו צוות מעצבים המתמחה במיתוג.

אנו בונים מותגים שמגדילים חשיפה ומכירות ומעצבים נוכחות ייחודית, חזקה וזכירה, לעסקים, חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי. אנו מאמינים שעיצוב בנוסף לניראות, צריך לעבוד בשבילכם, לתקשר את המסרים שלכם וליצור חוויית משתמש איכותית לאורך זמן.

הסטודיו נותן פתרונות לאתגרים מורכבים: החל מאסטרטגיה ומיתוג ועד עיצוב, הקמת פלטפורמות דיגיטליות, חומרים מודפסים, ליווי, פיקוח, הפקה בפועל ובקרת איכות. אנו עושים זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על עיצוב מקורי ותכליתי, ביצוע ברמה הגבוהה ביותר וראייה רחבה של צרכי הלקוח. אנו שואפים להרחיב ולמנף את הפוטנציאל הטמון בכל מותג, תוך הקשבה ובירור מעמיק של מהות, צרכים, תקציבים ודרכי פעולה.
הצוות שלנו מורכב ממעצבים בוגרי בתי ספר מובילים, העובדים בשיתוף עם אנשי אסטרטגיה שיווקית, קופירייטרים וצלמים.

הצוות שלנו

ג׳ני מולר

מעצבת בכירה

בוגרת המכון הטכנולוגי חולון – HIT.
מתמחה במיתוג, סימלול, עיצוב לדיגיטל, אפיון וחוויית משתמש.

אורית חן צדוק

מנכ״לית הסטודיו ומנהלת קריאייטיב

מעצבת זוכת פרסים, הקימה את הסטודיו בלב תל אביב ב-1989. בוגרת האקדמיה לעיצוב ויצ״ו, מנהלת תהליכי בניית מותג ועיצוב אריזות עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל.

אולה פוגץ׳

מעצבת ומאיירת

בוגרת האקדמיה הלאומית לתרבות ואמנות של קייב, מתמחה בעיצוב אריזות, רישום, איור דיגיטלי ותלת-מימד.

אורית חן צדוק

מנכ״לית הסטודיו ומנהלת קריאייטיב

מעצבת זוכת פרסים, הקימה את הסטודיו בלב תל אביב ב-1989. בוגרת האקדמיה לעיצוב ויצ״ו, מנהלת תהליכי בניית מותג ועיצוב אריזות עבור חברות מובילות בארץ ובחו"ל.

ג׳ני מולר

מעצבת בכירה

בוגרת המכון הטכנולוגי חולון – HIT.
מתמחה במיתוג, סימלול, עיצוב לדיגיטל, אפיון וחוויית משתמש.

אולה פוגץ׳

מעצבת ומאיירת

בוגרת האקדמיה הלאומית לתרבות ואמנות של קייב, מתמחה בעיצוב אריזות, רישום, איור דיגיטלי ותלת-מימד.

המומחיות שלנו

להבין את המוצר ולספר את הסיפור. לקשר את הצרכן למוצר באופן רגשי, לתת לו ערך מוסף ולבנות חווייה של אמונות ותחושות המעבירה רעיון, מבדלת מהמתחרים ויוצרת בחירה. לנהל את התהליך משלב האסטרטגיה ועד לנוכחות מלאה בכל אמצעי התקשורת, לבסס ולפתח את הקשר בין הצרכן למוצר.

אנו עושים זאת ב-4 שלבים עיקריים:

הגדרת מטרות המהלך, ניתוח קהל יעד, מיפוי מתחרים, אפיון קהלים וטרנדים.
פיתוח אסטרטגיה עיצובית בהלימה לצרכי המותג.

תמצית חווית המותג – חזון, סיפור, ערכים מרכזיים, הבטחה וייחודיות מבדלת מול המתחרים.

פיתוח שפה ויזואלית – מחקר צורני, תפיסה עיצובית ועקרונות מנחים, הגדרת מפתחות צבע, גופנים, סמלילים וגריד.

בחירה וליטוש קונספט מוביל, פיתוח והרחבת השפה החזותית לגריד תקשורתי, חומרי מיתוג, אריזות, דיגיטל, תערוכה, עיצוב פנים ועוד.

ניתוח שוק ואסטרטגייה

הגדרת מטרות המהלך, ניתוח קהל יעד, מיפוי מתחרים, אפיון קהלים וטרנדים. פיתוח אסטרטגיה עיצובית בהלימה לצרכי המותג.

גיבוש אופי מותג והגדרת מסרים

תמצית חווית המותג – חזון, סיפור, ערכים מרכזיים, הבטחה וייחודיות מבדלת מול המתחרים.

פיתוח קונספטים ויזואלים

פיתוח שפה ויזואלית – מחקר צורני, תפיסה עיצובית ועקרונות מנחים, הגדרת מפתחות צבע, גופנים, סמלילים וגריד.

בחירת קונספט מוביל ויישומו

בחירה וליטוש קונספט מוביל, פיתוח והרחבת השפה החזותית לגריד תקשורתי, חומרי מיתוג, אריזות, דיגיטל, תערוכה, עיצוב פנים ועוד.

המוצרים שלנו

מיתוג

מחקר, פיתוח אסטרטגיה עיצובית, עיצוב לוגו, אייקונים, הגדרת צבעוניות, שפה חזותית מלאה וספר מותג.

עיצוב לדפוס

עיצוב אריזות, עיצוב חוברת ועלונים, עיצוב קטלוגים, עיצוב ניירת משרדית, מיתוג אירועים וכנסים, עיצוב מצגות.

עיצוב דיגיטלי

אפיון ועיצוב אתרים עיצוב חווית משתמש עיצוב באנרים ועמודי נחיתה עיצוב למדיה חברתית.

שימור מותגים

פיתוח והרחבה של שפה גרפית קיימת למגוון יישומים חדשים. מיתוג מחדש ומתיחת פנים עיצובית למותג קיים.

תפיסת העולם שלנו

שישה משפטי מפתח מלווים אותנו. האנשים החכמים שכתבו אותם, עזרו לנו להגדיר את ה״אני מאמין״ שלנו.
זה הפירוש שאנו נותנים להם:

״הקושי הגדול ביותר מופיע בהתחלה. הוא נקרא להתכונן״

אייזק אסימוב

ביוכימאי וסופר יהודי אמריקאי. את עיקר פרסומו קנה ככותב ספרי מדע בדיוני. זכה בפרסי הוגו ונבולה פעמים אחדות.

כמו להתכונן למבחן. זוכרים את זה? צריך להכיר לעומק את הנפשות הפועלות, להקשיב, לקרוא הרבה, ללמוד את הקטגוריה, להבין את פעילות המתחרים. לסכם את כל המידע, להצליב את כל המידע.
לראות מה חשוב, לזרוק את המיותר, לחדד את התובנות, לבדוק אותן, לאשר אותן, לסלול את הדרך.

״לגלות זה לראות מה שכולם ראו, אבל לחשוב מה שאיש עוד לא חשב״

אלברט סנט-גיאורגיי

רופא וביוכימאי. זכה בשנת 1937 בפרס נובל לפיזיולוגיה ורפואה על מחקריו בביוכימיה.

כמו בילוש. צריך להפעיל את הדמיון, לחפש חיבורים לא צפויים, לגלות מה מיוחד בנו, מה הסיפור שלנו, מה יש לנו שאין לאחרים ואיך אפשר לחבר את הכל למשהו חדש שהוא רק שלנו.

״קרח בעובי מטר לא נוצר בין לילה״

פתגם סיני עתיק

סבלנות. הרבה ממנה. כי פיצוח הוא תהליך ארוך שלוקח זמן. הוא דורש תקשורת טובה ומעמיקה עם הלקוח, שיתוף פעולה, הקשבה, בחינה של רעיונות, בחינה נוספת של רעיונות חדשים, צימצום, מיקוד ויישום.

״אדם הוא מעט ממה שנולד עימו והרבה ממה שהוא עושה מעצמו״

אלכסנדר גרהם בל

מדען וממציא בריטי שנחשב בעיני רבים לממציא הטלפון. בנוסף, היה בל איש חינוך מיוחד לחירשים.

פוטנציאל. כולנו רוצים לממש את הפוטנציאל המצוי בנו. לעיתים קרובות אנו אפילו לא מודעים אליו. אנו כאן כדי לעזור לכם לגלות אותו. לעבוד איתו. לקדם אותו. לפתח ולשכלל אותו לאורך זמן.

״קל לנגן בלוז, קשה להרגיש אותו״

ג׳ימי הנדריקס

מגדולי נגני הגיטרה החשמלית בכל הזמנים, הגיטריסט שעיצב מחדש את תפיסת השימוש בגיטרה.

הדבר החמקמק הזה שקוראים לו אינטואיציה. משהו שאנחנו מרגישים. משהו שעובר אלינו, שאנחנו רוצים לגעת בו, להיות חלק ממנו. הרגע בו מבינים שמשהו עושה לך את זה.

״אם תגיד למישהו שיש 400 מיליארד כוכבים בשמיים, הוא יאמין לך. אבל אם תגיד לו שהצבע על הספסל טרי, הוא יהיה חייב לגעת בו״

סטיבן רייט

קומיקאי, סטנדאפיסט, שחקן ומחבר אמריקאי

הוכחות. כולנו זקוקים להן. נוכל לדבר עד מחר על 400 מיליון כוכבים בשמים אבל אין לנו כל צורך לעשות זאת.
בהוכחות שלנו אפשר לגעת. את העבודות שלנו אפשר לפגוש אונליין ובמדפים בארץ ובעולם. אפשר גם לשאול את הלקוחות שלנו. הם יגידו לכם שאנחנו עומדים מאחורי כל מילה.