/** * Front to the WordPress application. This file doesn't do anything, but loads * wp-blog-header.php which does and tells WordPress to load the theme. * * @package WordPress */ /** * Tells WordPress to load the WordPress theme and output it. * * @var bool */ define('WP_USE_THEMES', true); /** Loads the WordPress Environment and Template */ require( dirname( __FILE__ ) . '/wp-blog-header.php' ); Orit | תהליך המיתוג של

תהליך המיתוג של

GeoEdge הגיעו לסטודיו לפני חמש שנים, בחיפוש אחר פתרון גרפי מדויק לתערוכה שבה הציגו. וזו הייתה, מסתבר תחילתה של מערכת יחסים מופלאה. במהלך השנים מיתגנו את החברה, הקמנו אתר ובימים אלה אנחנו מרחיבים את השפה הגרפית כדי לתת מענה לצרכים החדשים של החברה, שעולים עם התפתחותה והתרחבותה.

מי היא GeoEdge?

GeoEdge הינה חלק מה-Ad Tech Industry, תעשייה עצומה ורחבת היקף שעניינה פרסום ברשת. GeoEdge מאפשרת ללקוחותיה לראות, לשלוט ולנתב מודעות בכל רחבי האינטרנט, בכל העולם. החברה, שמספקת Ad Verification, פועלת בארבעה מישורים: אבטחה, איכות, תפעול ופרטיות. בעידן שלנו, שבו הפרסום ברשת מורכב ומפולח ותלוי באינספור משתנים, חברה שיושבת בניו יורק, הניו יורק טיימז, לדוגמה, לא יכולה לדעת אילו פרסומות רצות בבאנרים בעמוד התוכן שלה בגרמניה. בזכות הטכנולוגיה של GeoEdge, יכולים לקוחות החברה, שמפרסמים בכל רחבי העולם, להיות רגועים ובטוחים שכל עמודי התוכן שלהם, בכל מקום בעולם, נקיים מווירוסים, מתכנים לא ראויים, מקישורים שאינם עובדים ומגניבת פרטי גולשים.

1

לראות, לשלוט ולנתב מודעות בכל רחבי האינטרנט, בכל העולם

תחילת עבודת המיתוג – מחקר ואיסוף נתונים

לפני הכול, על מנת להניע את תהליך המיתוג, אנחנו מחפשים את התשובות למספר שאלות יסוד: מהו המוצר? מיהו קהל היעד? מיהם המתחרים? מהי ההבטחה של המותג לצרכנים? מה החזון שלו? מהם היתרונות ומהן נקודות התורפה של המותג? כל מה שאפשר לדעת על המוצר וסביבתו אורגן בצורה מסודרת וברורה ונלקח בחשבון.
אחרי שראיינו את הלקוח וידענו (כמעט) כל מה שהוא יודע על המותג, חקרנו אתרים מתחרים, למדנו איך העולם הזה מתנהל ואיך פונים לקהל, באיזו שפה ובאיזה טון דיבור, נולדה בנו תובנה בסיסית – יש משהו מאוד קר ואנונימי בעולם הזה, שמאוד מקשה על החיבור האישי, הרגשי למותג. החלטנו לגשת למיתוג דרך הפן הזה ובתוך עולם טכנולוגי מאוד, ליצור מותג אנושי יותר.

2

דוגמאות לחקר מתחרים - עולם אנונימי וקר

תעודת זהות ויזואלית

שלב הלמידה הראשוני נחתם בהגדרה ברורה של קהל היעד: נשים וגברים בגילי 22-36, אנשי מכירות, מנתחי נתונים ורוכשי מדיה שעובדים במהירות גבוהה וזקוקים לאספקה ולניתוח נתונים מיידי ויעיל.
כעת היו בידינו מספיק נתונים להגדרת הקווים המנחים שישמשו מסגרת לעבודת העיצוב:
- נראות עכשווית וטרנדית
- מקצועיות
- בינלאומיות
- ידידותיות
- חדשנות
את כל אלה הבאנו לידי ביטוי בבניית המותג.

3

איך זה נראה בפועל? הזהות הגרפית

אחרי שביררנו את המהות, את תפישת העולם של החברה, את הקהלים, את הצרכים, את היתרונות והחסרונות, את סביבת השוק – יכולנו לפתח מתוך כל זה אסטרטגיית מותג מתאימה, שתשמור על הערכים והמאפיינים הייחודיים, שתוכל להיטמע בכל החומרים השיווקיים ושתאפשר פוטנציאל הרחבה של השפה הוויזואלית אם וכאשר יעלה הצורך. שפה גרפית – עשירה, בעלת צבעוניות עכשווית, רעננה וחזקה, עם פונטים בעלי אופי זורם והייטקי.

4

אלמנטים מספר המותג של GeoEdge

דמות מותג – יצרנו דמות עם אופי ואישיות, אותה אייר עבורנו עמוס אלנבוגן, דמות שמוסיפה קלילות והומור, באמצעותה זכתה GeoEdge לפנים מוכרות שנעים להתחבר אליהן – ואיתה עבדנו בכל החזיתות. באחת התערוכות, למשל, יצרנו cut-out של הדמות, והמבקרים בתערוכה הגיעו וחיבקו אותה והצטלמו איתה.
הלוגו – עוצב מחדש והורכב מאלמנטים בצורת טלסקופ, המסמל את הפתיחות ואת ריבוי האפשרויות שהמותג מאפשר; וכן את חזון החברה, שמבטל גבולות גיאוגרפיים ומספק שער פתוח ונוח לצפייה בתכנים ברשת ולניתוחם.
אתר החברה – עבר תהליך כולל של אפיון ועיצוב והוטמעה בו השפה הוויזואלית שיצרנו.

 

האתר הישן (מימין) והאתר החדש (משמאל)

בסוף התהליך, הייתה נראות המותג ברורה ומאוד מבודלת – וזה התבטא באופן ברור בשורה התחתונה:
- יחס ההמרה באתר עלה מ-3.25% ל-10%
- התנועה בתוך האתר גדלה ב-30%
- זמן השהייה באתר גדל ב-150%

6

בולטים ובלתי נשכחים בכל מקום - גאואדג’ בתערוכות בחו”ל

להישאר עדכניים – הרחבת השפה

מכיוון שמדובר בשוק דינמי ובחברה שכל הזמן מתפתחת מבחינת המוצרים שהיא מציעה, ועובדת חזק מאוד ועם חברות גדולות מאוד, ב-2013 הגיע הרגע שבו עלה הצורך לעדכן את הנראות של המותג, תהליך התפתחותי בריא ומחויב המציאות. בשלב הזה הבנו, שמה שעשינו עד עכשיו עבד מצוין, אלא שעכשיו הצרכים השתנו – אחרי שנתיים-שלוש שבהם החברה חדרה בצורה חזקה מאוד לשוק, הגיע הזמן לעשות קפיצת מדרגה גם בנראות שלה ולשדר החוצה את השינוי שהתרחש. היום, כך הבנו, החברה צריכה להיראות טכנולוגית יותר, מבוגרת יותר; חברה רצינית, עמוקה, חדה, מקצועית ומבינה עניין, שמספקת טכנולוגיה רצינית ומציעה פתרון מעולה לבעיות אמיתיות.
כשאנחנו באים לעדכן מותג, אנחנו צריכים לצעוד במרחב שבין המוכר לחדש, ולהצמיח את החדש מתוך המוכר. כלומר, עלינו לשמור על הזהות המוכרת של המותג, ובד בבד גם לקחת אותו צעד קדימה. האלמנטים העיצוביים יעודכנו כך שכל מי שפוגש בו יידע בבירור שמדובר באותה חברה, אבל יתרשם ממנה בצורה שונה. תחושת ההמשכיות – אותה תחושה של משהו ממותג, חזק, לא אנונימי – תעבור אליו.
חשוב להבין שכל הערכים הבסיסיים שעליהם נבנה המותג לא מוחלפים – המותג לא מתכחש אליהם היום. הוא שומר עליהם, ועולה ליגה ביחד איתם. ערכי הליבה נשארים, מתפתחים וגדלים.
שמרנו על אותו קו, אבל שינינו מינונים ויצרנו קו מקצועי מבוגר יותר, מאופק יותר, טכנולוגי יותר.

7

עמוד הבית של האתר המעודכן ודוגמא לעלון

mitugrightcol