/** * Front to the WordPress application. This file doesn't do anything, but loads * wp-blog-header.php which does and tells WordPress to load the theme. * * @package WordPress */ /** * Tells WordPress to load the WordPress theme and output it. * * @var bool */ define('WP_USE_THEMES', true); /** Loads the WordPress Environment and Template */ require( dirname( __FILE__ ) . '/wp-blog-header.php' ); Orit | מאמרים

תורת המיתוג – יציאה לדרך

מתוך הסדרה "מיתוג – הבסיס לקמפיין השיווקי

סיפור מותג מרתק ו'אריזה' ויזואלית ייחודית מרכיבים מותג בעל ערך ומהווים בסיס להצלחה בעולם הצרכני התחרותי של ימינו, עולם של מבחר אינסופי ובחירות חטופות ומידיות. מהו הידע המקצועי אשר עומד מאחורי מיתוג נכון? מאמר זה הוא הראשון בסדרת מאמרים ובו נבחן את התהליך המקדים הנדרש על מנת ליצור מותג בעל ערך, תהליך המחקר ואיסוף הנתונים. אך ראשית, בטרם נעסוק בתהליך זה, עלינו להבין מהו מיתוג ומהו ההבדל בין מותג לבין מוצר.

ספר מותג, מה זה ולמה זה חשוב?

בוודאי קיבלתם לא פעם כרטיס ביקור וכשביקרתם באתר האינטרנט של העסק לא תאם האתר את העיצוב או הסגנון. אפשר להניח שמעצבים שונים טיפלו בשני המוצרים או שמנהל שיווק בעל תפיסה חזותית שונה מקודמו בתפקיד, הזמין את האתר. מילת המפתח בבניית זהות מותגית חזקה היא עקביות. מותג עקבי בונה אמון ומגביר את מעמד המותג במערכת היחסים עם הלקוח. תקשורת חזותית שאינה עקבית גורמת לבלבול וצרכנים עשויים לעבור במהירות למותג תחרותי המציע בהירות גדולה יותר. המשימה נעשית מורכבת יותר ככל שמתרבות נקודות המגע של הלקוח עם המותג.

המותג שהיית רוצה לשבת לידו במסיבה

 הערכים שעושים את אפל למותג החזק ביותר בעולם

”אמא, סדרי לי בבקשה מק“, ביקש ממני השבוע בני היקר. ”אני כבר לא יכול יותר עם ה“פיסים האלה“… בקשתו לא ממש הפתיעה אותי. אני עצמי משתמשת כבר שנים רבות במק בלבד, מעולם לא השתמשתי במחשב אחר. כל מחשב אחר נראה לי תמיד מסובך, מורכב ומסורבל ולמרות שמידי פעם ניגשתי ל“פיסים“ בבית, נטשתי אותם מהר ככל שיכולתי. ובכל זאת, בני גדל על ”פיסים“ בלבד. מה קרה פתאום, למה הוא כבר לא יכול איתם? אולי בגלל האייפון החדש שלו…

איך יוצרים לוגו אפקטיבי

חישבו לרגע על כמה מהמותגים הגדולים בעולם. איקאה, אפל, נייקי, קוקה קולה… מה אתם רואים כשאתם חושבים עליהם? האם המילה מייצגת את המותג? ואולי החוויה? פחית קוקה קולה קרה, רהיט פשוט וחכם, אצנית חטובה על מסלול ריצה, האייפון החדש שלכם… אני סבורה שהדבר הראשון שאתם מדמיינים לעצמכם הוא הלוגו. הסימן האחד שעוצב במיוחד עבורם.

הביטו בקנקן

היבטים מרכזיים בעיצוב אריזה

אריזה, מעצם טבעה, איננה הדבר עצמו, איננה התוכן. היא הקנקן - אובייקט הנושא תוכן תרבותי, חברתי, כלכלי ואסתטי. אריזתו של מוצר היא למעשה סוכנת מכירות חשאית, כלי שיווקי רב-ערך, אמנות הפיתוי: לחזר, לשעשע, לרגש ולהפתיע, לגרום לצרכן להושיט את ידו למוצר אחד ולהעדיפו על פני רבים אחרים. כמו בכל תחומי העיצוב גם כאן,

הבטחת – תקיים!

מהי הבטחת המותג שלך?

לפני שנוכל לענות על כך, ננסה להבין מהי בדיוק הבטחת מותג. הבטחת מותג נותנת מענה לצרכים הפסיכולוגיים של צרכנים מעבר לרמה הפשוטה והפונקצינאלית, כלומר אם אתה מבטיח משהו שהצרכן באמת צריך, משהו שפותר בעיה, מקדם, מפנק… יש סיכוי שהוא יתעניין בך. עד כמה שזה נשמע בלתי סביר, רוב החברות לא ממש יודעות מה הן מבטיחות ללקוחות שלהן. גם כאשר יש להן יעדים ברורים ויתרונות ידועים.

וואבי סאבי

וואבי סאבי היא אידאולוגיה אסתטית, שמקורה ביפן

"ישן מפני חדש תוציאו" (ויקרא כו’)

בחיים המודרניים יש צורך תמידי לשנות, להתעדכן ולהחליף ישן בחדש. דווקא משום כך בחרתי להציג תפיסת עולם אחרת, הרואה דווקא ב"ישן" יופי אמיתי.

מה הסיפור שלך?

היכולת לספר סיפור היא כלי תקשורת רב עצמה. סיפור טוב מחבר את המותג ללקוח ומייצר קשר רגשי חזק. אנשים ישכחו מה אמרת, הם ישכחו מה עשית, אבל הם לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש. התרגשות מייצרת בידול והבחנה. מייצרת למעשה בחירה.

תהליך המיתוג של GeoEdge

GeoEdge הגיעו לסטודיו לפני חמש שנים, בחיפוש אחר פתרון גרפי מדויק לתערוכה שבה הציגו. וזו הייתה, מסתבר תחילתה של מערכת יחסים מופלאה. במהלך השנים מיתגנו את החברה, הקמנו אתר ובימים אלה אנחנו מרחיבים את השפה הגרפית כדי לתת מענה לצרכים החדשים של החברה, שעולים עם התפתחותה והתרחבותה.