הביטו בקנקן

אריזה, מעצם טבעה, איננה הדבר עצמו, איננה התוכן. היא הקנקן – אובייקט הנושא תוכן תרבותי, חברתי, כלכלי ואסתטי. אריזתו של מוצר היא למעשה סוכנת מכירות חשאית, כלי שיווקי רב-ערך, אמנות הפיתוי: לחזר, לשעשע, לרגש ולהפתיע

הבטחת – תקיים!

לפני שנוכל לענות על כך, ננסה להבין מהי בדיוק הבטחת מותג. הבטחת מותג נותנת מענה לצרכים הפסיכולוגיים של צרכנים מעבר לרמה הפשוטה והפונקצינאלית, כלומר אם אתה מבטיח משהו שהצרכן באמת צריך, משהו שפותר בעיה, מקדם, מפנק… יש סיכוי שהוא יתעניין בך.

מה הסיפור שלך?

היכולת לספר סיפור היא כלי תקשורת רב עצמה. סיפור טוב מחבר את המותג ללקוח ומייצר קשר רגשי חזק. אנשים ישכחו מה אמרת, הם ישכחו מה עשית, אבל הם לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש.