סיפור מותג מרתק ו'אריזה' ויזואלית ייחודית מרכיבים מותג בעל ערך ומהווים בסיס להצלחה בעולם הצרכני התחרותי של ימינו, עולם של מבחר אינסופי ובחירות חטופות ומידיות. מהו הידע המקצועי אשר עומד מאחורי מיתוג נכון?
בוודאי קיבלתם לא פעם כרטיס ביקור וכשביקרתם באתר האינטרנט של העסק לא תאם האתר את העיצוב או הסגנון. אפשר להניח שמעצבים שונים טיפלו בשני המוצרים או שמנהל שיווק בעל תפיסה חזותית שונה מקודמו בתפקיד, הזמין את האתר.
”אמא, סדרי לי בבקשה מק“, ביקש ממני השבוע בני היקר. ”אני כבר לא יכול יותר עם ה“פיסים האלה“… בקשתו לא ממש הפתיעה אותי. אני עצמי משתמשת כבר שנים רבות במק בלבד, מעולם לא השתמשתי במחשב אחר.
אריזה, מעצם טבעה, איננה הדבר עצמו, איננה התוכן. היא הקנקן – אובייקט הנושא תוכן תרבותי, חברתי, כלכלי ואסתטי. אריזתו של מוצר היא למעשה סוכנת מכירות חשאית, כלי שיווקי רב-ערך, אמנות הפיתוי: לחזר, לשעשע, לרגש ולהפתיע
לפני שנוכל לענות על כך, ננסה להבין מהי בדיוק הבטחת מותג. הבטחת מותג נותנת מענה לצרכים הפסיכולוגיים של צרכנים מעבר לרמה הפשוטה והפונקצינאלית, כלומר אם אתה מבטיח משהו שהצרכן באמת צריך, משהו שפותר בעיה, מקדם, מפנק… יש סיכוי שהוא יתעניין בך.
היכולת לספר סיפור היא כלי תקשורת רב עצמה. סיפור טוב מחבר את המותג ללקוח ומייצר קשר רגשי חזק. אנשים ישכחו מה אמרת, הם ישכחו מה עשית, אבל הם לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש.